Dreamgirl

The definition of a dreamgirl:
If u can believe it, u can be it. Its the best version of ourselves, the one we aspire to be. The knock-down, drag-out.fabulous, smart, funny,sexy,fearless,I´ve-got-it-all-togheter-and-I-know-what-I´m-doing kind of girl.

Jag hade en av dessa coola tjejer på min msn idag. Hon sa detta om sig själv och frågade om jag tyckte hon lät ego. Vad jag gjorde var att LE. Stort. Det finns ju inget bättre än att höra att en av ens bästa vänner mår superbra,har allting under kontroll och är stolt över sig själv. Jag känner mig som henne. Oftast. Man har sina svackor men jag har dem mindre nu än någonsin. Jag önskar för alla mina homies att de har dessa känslor. U go ladies!!

Nu blir det avskedsmiddag!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

angående jobbet: de är 50% vikariat till jul. Så de är inte heller så bra... men jag är ftf irriterad.haha

2008-07-31 @ 08:51:59
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Jenny

oh i know i am all those things, and more! ;)

Du ga in pa den har lanken: http://lexin2.nada.kth.se/sve-eng.html valj engelska till svenska och sen skriv "cultivated" och oversatt det! (haha lr givetvis sve till eng "kultiverad") forsta oversattningen ar "bildad, kultiverad" ANDRA ar odlad! Har tankt pa detta sa manga ganger, speciellt nar jag last texter dar det statt "hon ville ha en charmig, kultiverad...man". Hur kunde farmor inte veta detta?! En sak att inte du visste, men att inte hon...mohahaha je kidd, je kidd ^^

ha en gutes tag!

2008-07-31 @ 12:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0