First day!

Jag, första dagen på jobbet.Insåg imorse när jag klädde mig att detta är första gången jag varit tvungen att riktigt klä upp mig för ett jobb och det ITS FUN! Det är kul att se business-aktig ut! Chefen är noga med att man klär sig ordentligt så det är bäst att obey:)
Första dagen var soft, A gick igenom vad det är man ska göra. Sen klockan nio var det tisdagsmöte där chefen gick igenom vad han tyckte vi skulle göra och vad vi hade för förhoppningar kring praktiken. The sky is the limit måste jag säga, man kan få göra så sjukt mycket roliga saker which I intend to do! Event att ordna,mingel att gå på, networking!

Har tagit det lugnt denna eftermiddag, ikväll far vi till Walmart för att shoppa mikro!

Life in San D is good so far!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Johanna

hOJ OJ oj!! Skymtar surfbräderna bakom dig - ska bli spännande att se dina surfbilder framöver ;p

2008-07-02 @ 20:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0