Fourth...

...of July weekend är över och igår blev det utgång med A,E och massa andra. Stället hette Fleetwood Mac och var ett trevligt ställe downtown. Dj:n var superbra och mixade allt från alla genrer att jag tror alla fick sina favvisar spelade. Även killar fanns det en del av, en del very good looking men det lämnar vi till en utgång i framtiden! Igår tittade jag iaf inte lika djupt i glaset som jag gjorde förra fredagen.....
Nu är det dags för joggingtur på stranden, lite beackvolleyboll med the others och ikväll ska E och jag se Hancock med Will Smith. Bio ligger i Fashion Valley så kanske om vi kommer dit i rimlig tid, kanske man hinner med lite shopping. Imorgon är det back to work, har en artikel att fila på, skoj!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0