Fritidspsykolog....?

Sanna-hobby psykologen-Nilsson till er tjänst. Jag har nog en aura runt mig som säger till folk kom till mig, prata av dig, öppna dig, jag lyssnar! Vilket jag med stort intresse och djupa funderingar gärna gör. Jag tycker om att lyssna på folk och det började redan 2002 när min värdmamma i Jersey öste alla sina tankar och problem kring mannen i hennes liv och på den vägen är det. Vid de tillfällen i livet när jag själv varit down har det kanske inte varit så lätt att hjälpa de som snackat men de senaste året har jag mått bättre och bättre och jag kan med nya ögon se på deras issues och försöka lyssna och råda.
Till 99% handlar det om killar. Då jag inte själv haft så långa förhållanden men haft min beskärda del ass-holes så jag känner väl till the signs, the things they do and don´t do. Kanske ska man starta en hobby-psykologen.com?? Inte en helt dålig affärsidé eller vad säger ni?

Gratis råd(ibörjan beroende på hur det går) av en icke-proffessionell men med god erfarenhet:) Jag tycker ju faktiskt det är skoj att lyssna och gillar att hjälpa...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0