Fullt ös!

Måndag morgon. Igen. Men idag är vi för första gången i våra nya lokaler. Jag ska inte ljuga. Det suger ganska hårt. De förra lokalerna var fina och låg centralt. Nu sitter vi typ i ett förrådrum med no AC och inga fönster. Men det är ju ej lokalen som definierar praktiken. Jag ska fortsätta med mina uppgifter och idag ger jag mig på hemsidan one more time!
Igår blev det lite shopping i fashion och Mission valley innan vi tog oss till Cheesecake Factory för dinner. Vi fick vänta 50 minuter på bord och fick sedan kasta i oss maten för att hinna till bion kl 8. The Dark Knight. Filmen var bra. Nothing more to say about that one.
Veckan är igen späckad av aktiviteter:
Idag- Baseball
Tisdag- Avskedsmiddag för Emelie & Veronica
Onsdag- Eriks tjej Ashleys B-day(Wild Animal Park på dagen, fått ledigt:) och Dinner på Hooters)
Torsdag- Phantom of the opera-theater, getting my hair did.
Fredag-Lördag-Söndag-
LA!!!!

På fredag har jag varit här i en månad. Juli har varit sjukt underbart bra. Jag är så glad över att jag fått chansen att få bo här och göra denna praktiken, inte en sekund ångrar jag mig. Om ni trodde att jag e confused utifrån inlägget angående killar, so fear not, jag har aldrig mått bättre än jag gör nu! Får jag fortsätta må såhär hela tiden, ja då finns det inga gränser för vad jag kommer klara av i framtiden! Dock så har månadens leverne satt sina spår och jag känner mig inte tillfreds med min träning och mina matrutiner. Så den 1a augusti inför jag healthy month. Under augusti ska jag försöka att leva väldigt nyttigt och träningsrikt i 6 dagar och ta det lite lugnare den sjunde. Dock innebär inte healthy month på något sätt att jag skulle sluta leva, det är bara att man orkar ju så mycket mer när man håller igång! Låter som en bra idé eller hur? Varför jag berättar är för att i slutet av augusti måste jag ju redovisa results;) Vet man att andra vet att man jobbar mot ett mål så har man mer press på sej:)

Jag hoppas alla ni andra har det lika bra som jag, i alla de städer och byar ni alla befinner er i!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0