I just had to get it out

Okej. Jag kan tjata hål på J om J. Det har blivit mycket sen allt han sa i fredags. Jag berätta även att jag läst boken "He is just not that into you"  Jag har någonstans under året insett att jag faktiskt förtjänar en normal och bra kille, och det är inte bara något jag nu säger utan jag vet det. De andra killarna innan A har varit de värsta idioterna och att det skulle ta sån tid att inse är trist. Men jag vet nu. Jag skrattar när killar försöker med mig på sina lame ass-sätt och walk on. Out of my face borde det stå i pannan:) Givetvis är jag inte så mot alla. Bara dem som jag känner ass-hole vibben från.
Man känner press att träffa ngn, även press från mig själv, men ärligt så känner jag som om jag nyss kom ur ett långt förhållande och vill lära känna mig själv igen. Som vissa andra så har jag INGA problem med att spendera tid med mig själv, me myself and I som vi säger, hellre det än med en sådan som R som sårade mig mer än någon. Boken väckte mig än mer, fick mig att igen fundera än mer och jag vet att jag sagt att J är ett avslutat kapitel tusen ggr. Men denna gång vill jag själv också att det ska vara det. Han har ingen rätt att göra detta längre, which I told him. Jag ser hur väninnor blir behandlade som skit och man kan inte förstå hur elaka killar kan vara. 3 av mina girls vädrade sina problem förra veckan, 3!!! Tre skitstövlar på 8 av mina nära vänner. Varav 3 andra är singlar. SJUKT. Boken säger att man ska ha hopp om att hitta en bra kille. Självklart ska man ha det. Vi alla förtjänar det bästa. Så också jag, så därför säger jag härmed att J,R, C- ni finns inte mer.

Imorn blir det nya naglar,fotpedikyr, jogging och sovmorgon!

Ciao

PS- boken finns på adlibris för 76 kr- totally worth the dough!

Kommentarer
Postat av: emelie

fast hallå hur många gånger behövs naglar å fötter fixas igentligen? hahaha

2008-07-24 @ 09:49:48
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0