Im on the road again!

Så CP ändå. I Firefox ser min blogg fin ut, i explorer är den ej lika fin så jag hoppas ni alla har firefox:) Igår fick vi äntligen igenom en försäkring på mig och bilen så imorse fick jag för första gången köra till jobbet- lycka! Alla jobbiga utgifter som tillkommer vid en flytt har nu gjorts och idag ska jag göra något som jag kan tycka är värt att lägga pengarna på. Nämligen mina naglar. Japp, jag ska gå först till Starbucks, get myself a skinny Vanilla Latte och sen till Nails som ligger vägg i vägg. Sen blir det vanliga joggenaden längs boardwalken. Fin utsikt över havet och massa snygga,vältränade pojkar. Plötsligt har det blivit skoj att jogga:)

Nu kan ni även hitta mig och Erik på hemsidan för svenska konsulatet.
www.tboirc.com/consulate Kolla under news and events som sen länkar till staff. Bild på mig kommer imorgon!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0