Issues

Öhohhh...problem. Nu när man börjar bli brun så kommer linjerna fram. De femton olika linjer efter de olika linnena, bikinis och klänningar man har på sig. Hur blir man linjelös? Man kan ju inte gå näck på stranden och inte tusan har vi ngn egen trädgård jag kan ligga buck naked. Issues Issues Issues.
Ett annat issue jag har är att vi börjar kl SJU!!!! imorgon bitti. Vi ska ju flytta och får enligt amerikanska bestämmelser inte flytta på kontorstid, iaf inte möbler så det blir att gå upp i ottan och bära. Vi slutar ju visserligen tidigare vilket man inte ska klaga på, då blir det att jobba bort linjerna inför helgens utgång i fin klänning och linjelös:)
Imorgon blir sista dagen i de gamla lokalerna, ledsamt, utsikten och kontoret var mycket fint. Förhoppningsvis kan vi mysiggöra det nya kontoret! Säkerheten för oss på konsulatet är dock questionable....

Have a wonderfulicios weekend y´all!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Caroline

Wonderfulicious! Vilket fantastiskt ord! Jag som samlar på just sådana ska ta till mig detta och använda det flitigt=) Tricket med linjerna är att vara en aktiv solare Sanna. Man flyttar på bikinis, linnen och sånt kontinuerligt så de aldrig hinner bränna fast...=)Jag är brun, men helt linjefri, så det funkar! Kram!

2008-07-25 @ 09:34:48
URL: http://detail.blogg.se/
Postat av: emelie

.. sen är d ju SJUKT roligt att du läser självhjälpsböcker. mohahahahaha akta så du inte blir en sån där galen människa som gör allt som står i böckerna.. typ som hon i den där boken jag låna av dej.. french kissing lr va den hette.

2008-07-25 @ 18:41:30
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0