Jag ser..

minsann ett uppsving på statistiken på bloggen. Idag har jag haft 19 unika besökare, wohooo Blondinbella, Kenzas..I´m coming strong!:) Är det kanske för att mitt liv är så mycket mer intressant när jag INTE är hemma i Sverige? Troligen, vilket ju är förståeligt!
Jag ska iaf berätta för er 19 läsare att om en kvart slutar jobbet för dagen och då bär det av till IKEA för hylla till vår mikro, sen till Ralphs för inköp av frulle och sen hem till tvättmaskinen för tamdadadaaaa tvätt! Sen blir det jogging och kvällsvard. Jäklar vad spännande man har det utomlands ändå!!

Ciao


Kommentarer
Postat av: emelie

hahahahaha

2008-07-08 @ 11:18:30
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: emelie

går inte å kommentera på inlägget över så jag kommenterar här igen. Klart jag fattar att de inte e en låtsatskompis. de e bara förvirrande att en annan E har tagit över "min bokstav" hahaha

2008-07-10 @ 13:31:23
URL: http://b

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0