J.S

Ni förstår, det finns en tjej. Jag har inte känt henne vidare länge, typ 6 månader. Men hon är en av de få människor jag känner som är så jäkla smart, så jäkla rolig, så jäkla intressant och så jäkla galet härlig att ha som vän! Att jag fick privilegiet att bo med henne under en tid, ja mer tur kunde man ej ha. Hon har idag räddat hemsidan som jag knåpat med i typ tre veckor. Bilden på mig ligger nu i cyberspace och hemsidan är för tillfället så uppdaterad som den ska vara. www.tboirc.com/consulate , kolla under about us och office staff!

Back to J. Av hela mitt hjärta, tack så hemskt mycket för all den tid du lagt ner på att hjälpa mig, av alla jag träffat under år 2008 är det ditt sällskap jag saknar mest. Kärleksförklaring haha nejdå men du ska veta att jag uppskattar dej enormt som vän!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0