Life and such

Utsikten från byggnaden mitt jobb finns i. Kan man inte klaga på. Det är faktiskt härligt att vara tillbaka i USA igen. Jag trivs faktiskt bra i landet. I perioder. Kanske inte för en längre period a la 10 år men definitivt 6 månader / ett års tid! Walmart, target, biosalongerna, människorna- Ja jag trivs redan utomordentligt efter bara tre dagar. Sakerna jag ska göra framöver verkar skoj, nu är det mest att komma in i arbetet. Har ännu inte fått köra då bilen bara står på E men snart så! Internet och Tv ska vi fixa idag annars har vi det mesta settled! Här finns massa djurparker och dylikt så jag kommer keep myself busy! Jag hade doubts innan jag åkte men de är totalt borta. Denna vistelse kommer bli superkanon!

Hoppas ni alla har det bra hemma, tack ännu en gång för en underbar vecka(Johanna,Eme,Fia, Manuel, Ella) och tack alla för en underbar fest!

Kommentarer
Postat av: Jenny

wow, nej den utsikten kan man inte klaga på! Jag och sofia kan knappt hålla oss från att plannera resan nu!!

2008-07-03 @ 12:54:55
Postat av: Jenny

Såg precis föräldrarnas bilder från USA resan- bl.a då från San Diego...MAJ GOD! Jag är så avundsjuk så jag vet inte var jag ska ta vägen!! ;) haha De söker inte en halvutbildad ekonom hos dig möjligtvis??? ;)

2008-07-03 @ 14:54:45
Postat av: emelie

nice nice du verkar ju inte lida.haha vad får du göra på praktiken? kram

2008-07-03 @ 17:20:49
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0