Lookin good doesnt have to cost much!

Its been a really gooooood day. Startade dagen med en timmes jogging längs stranden och förutom husbyggar creeps så var joggingen najs! Ett avsnitt av Tyra(lite roligt är det ju) följt av ny tumnagel som gick sönder, vaxade ögonbryn(maj god vad ont det gjorde, tänk bara då att göra de private parts) och klippning av håret. Det är sjukt billigt att hålla sig snygg i detta land. Håret,nagel och ögonbryn för $45=250 kr. Imorgon är det back to work och sen ska jag försöka jobba på brännan lite. På lördag blir det bilen,jag och okänd destination, kanske lite shopping....
Vad ska ni göra i helgen mina kära 20 läsare, u know, det kostar inget att kommentera:) Det är ju så skoj att läsa comments!

TTYL!

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Hej hej!

Tja, händer kanske inte så mycket spännande här. Jag jobbar hela helgen. Slutar kl 17 idag och ikväll bär det av hem till en kompis som är hemma lite för sommaren. Ska bli kul o se honom igen. Kan tänkas att det blir en liten utgång dessutom =) Men börjar 7 imon så det får allt bli en liten en. Ha det så bra, kram kram

2008-07-19 @ 11:46:35
Postat av: Jenny

Fast nej, har du linkat till min blogg...nu maste jag ju borja skriva i den ocksa!!! haha

Sag bilder pa dig at work i eriks blogg- u are looking smashing dear! Tycker du ska lagga upp fler bilder, som erik, sa de e sa ;)

Hoppas du hade trevligt igar, sj yrrade jag i somnen och allt mojligt...var inte helt nykter igar vilket du kanske markte ^_^ ciao

2008-07-19 @ 19:21:06
Postat av: Jenny

....sen stavas det ju yrade... /Snillet

2008-07-19 @ 19:22:30
Postat av: emelie

hallå vad händer? hur har helgen varit? uppdatera darrling.. jag lever lite genom din blogg hahaha

2008-07-20 @ 13:53:24
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0