Lovely readers!

Härligt härligt härligt med friends like y´all! Den positiva tonen gjorde mig superglad såhär på morron, J! C, totally got waht u meant and E- Imorn blir det frappe, första på länge!!! Beacuse Im worth it or Je le vaux bien!
Efter jogging rundan skingrade sig molnen och TAco Tuesday blev trevlig följt av frozen yoghurt på Yogurtland. Supergod glass och man fick ta själv av allt. Så toppingen för min del bestod av små bitar färska jordgubbar,blåbär och M&Ms:) Wonderfulicious!
På måndag har vi beställt biljetter till Baseball, San Diegos lag Padres(som tydligen ska vara urkassa) spelar och jag ska gå på min första match- cool! Nästa torsdag blir det förmodligen Phantom of the Opera och på fredag åker vi till LA!!!  YEAH BABY(Austin Power voice). Första gången ska jag få komma till den mest kändistäta staden på jorden typ. Feels like I´m going to heaven! Det blir roadtrip med roomie och hans gästande polare!  Så mörkret från igår är ju nu långt borta.
(Saras kamera)
Helgens sushikväll!

Back to work...hm...:)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0