Pank men lycklig

Picknick, middag på Hooters och Wild Animal Park. Vi fyller minsann dagarna med aktiviteter. Spenderar pengar som om varje dag vore den sista och lever som om vi vore på semester. Igår insåg jag dock att jag inte kan fortsätta såhär. Så Augusti healthy month började redan igår. Har nu morgonpromenerat både onsdag och torsdag vilket jag är stolt över! I eftermiddag blir det tidningar,slingor hos frisören och sen teater downtown.

Imorn styr vi norrut mot LA, det ska bli himla spännande att äntligen få komma till denna stad. Det kommer bli Robertson Blvd, Rodeo Drive, Hollywood skylten, stylad av Es flickvän(jobbar i sminkaffär),sökande efter en blommig klänning, sightseeing, besök på Kitson(där alla celebs handlar) och utgång på nattklubb. Pank som en kyrkråtta kommer jag sedan nästa vecka sitta hemma varje dag hahaha. Men Oboy har vi kul!
Det känns även mycket bra att jag nu fixar hemsidan utan några problem, mitt normala tillstånd där tålamodet försvinner efter fem sekunder har försvunnit och jag kan nu med ro ta itu med problemen som dyker upp. Supersweet!
Har även haft tankar på att kanske vilja stanna i USA efter praktiken, vilket är omöjligt då jag inte på något sätt kan få visum, förutom att gifta mig eller få någon snäll själ att sponsra mig...Vi får la se!
Efter en grande kaffe från Starbucks och en vattenflaska måste jag avlägsna mig!

Ciao

Kommentarer
Postat av: cassie

Hejsan!

Allt bra med dig? :)

2008-07-31 @ 19:58:22
URL: http://ucanthandleit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0