Praktiken

Med Skinny Vanilla Latte i handen har jag nu gått igenom de konsulära uppgifter vi har här. Kolla mail, telefonsvarare och hämta posten. Min andra uppgifter innebär att uppdatera mig på vad som händer i världen, läsa massa tidningar på internet och tidningar vi får till kontoret. Jag ska har ansvar för två hemsidor som jag ska uppdatera när det händer olika saker. Det finns en tidning som heter Nordstjernan och som är en svensk tidning här i USA. Dit kan man skicka artiklar och hoppas på att få dem publicerade. Jag har några tankar till artiklar på gång....:)

Annars får vi gå på events, mingelparties, studiebesök på olika arbetsplatser och dylikt. Det handlar mycket om att man själv sätter sig i arbete, men det självförtroende och den glöd jag har just nu så känns det som om detta kommer bli något bra. Allt känns helt enkelt bra!

Gjorde en dum grej igår som jag lovat mig själv inte göra men USA har den effekten på mig, dock kan man repa sig från misstag, Ive done it a million times hehehe.

Hörs

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Inkluderar det en telefon?^^

2008-07-03 @ 19:38:45
Postat av: zanzibar

Nej men ett mail som jag dumt slängde iväg...^^

2008-07-03 @ 19:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0