Roomies i all sin glans!

Vanligtvis när man är 25 år bor man antingen med sin pojkvän eller själv i en lya som man kallar sitt hem. Vanligtvis. Jag hade som nyårshopp, inte löfte utan hopp att jag skulle få praktik i Paris, hitta mig en lägenhet där och slå mig ner där ett tag framöver. Nu ville ödet annorlunda och jag är lika glad för det. Under våren bodde jag ihop med en underbar tjej på 17kvm, den bästa roomien jag ngnsin haft i mitt liv. Eftersom det blev San Diego ist för Paris var det dags för ännu en roommate. Mr Rockass är en minst lika bra roomie, vi kommer mycket bra överens och det är så wunderschön så wunderschön! Kunde ju blivit jobbigt annars...

Sen berättade en person en sak för mig i söndags som jag nu gått och klurat på i fyra dagar. Jag vet inte om jag kan tro personen, om personen menar det. Och why tell me this now? Nåväl, klurandet har inte försört de roliga dagar jag haft denna veckan. Våra utflykter till Wal-mart,Raplhs, mina joggenader, filmerna vi sett, maten som lagats...nej klurandet har legat i bakhuvudet.

Info! Erik har provat Low Fat Ben & Jerry´s. De finns inte i Sverige vad jag vet men du sparar typ 200 kcal. Smakade ungefär likadant. Info!


Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå där

inte mr j väl? sanna nilsson hitta nån annan!!! intervjun gick nog bra. ska få besked senast på månda

kram

2008-07-16 @ 21:46:55
URL: http://.browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0