Skrattattack

Ni borde vara avundsjuka på mig. Inte för att jag får bo i San Diego i ett halvår. Inte för att jag har fått en bra praktik eller för att ni inte ser ut som jag (mohahaha) UTAN för att jag får bo med Erik. Han e ju så jäkla rolig att jag skrattar så magen hoppar varje dag. Igår skrattade jag så jag inte visst vart jag skulle ta vägen och finns det något bättre? Nu har han även en polare på besök som fyller på skratten!
Shoppingen igår på outletet blev mycket trevlig, hittade små fynd, välbehövliga saker som sov shorts från Polo Ralph Lauren,undies från CK och kofta från Forever 21.

We sure did some shopping:), stället ligger precis vid mexikanska gränsen så man kan nästan säga  att jag var i Mexiko igår hehe.
Nu måste jag få i mig frulle.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0