Söndag

Söndag har sedan jag kommit hit blivit en av mina favoritdagar. Igår spenderade jag den på Borders, köpte några böcker och tidningar som jag senare på kvällen intog tillsammans med ESPY-Awards där Justin var hilarious!

Innan dess spenderade jag några timmar på stranden med de andra tjejerna och jobbade på brännan och tog därefter en joggingtur på stranden. Det roliga är att många killar snackar med en när man kommer flåsandes. "Fel" sorts killar så man ignorerar och musiken i öronen gör att man slipper deras antagligen idiotiska kommentarer.

Veckan är minst sagt späckad,två flickor åker mot nya äventyr nästa vecka och därför har det bestämts en aktivitet varje dag denna veckan. Monday Margaritas,Taco Tuesday, Incahoots Wednesay,Shout House Thursday, Happy Hour at Johnny Vs, Birthday Party on Saturday och beach day on sunday. PUH! Allt är givetvis frivilligt och de flesta aktiviteter innebär ju dricka och mat. Min stackars plånbok ser inte lätt på den kommande veckan men lever jag smart så ska det nog gå!
Det känns även som en nystart idag. Första dagen på mitt nya liv som pappa brukar säga varje måndag. Kände så när jag vaknade imorse. Det kommer ske vissa förändringar framöver så det kanske e d!
Nu ska jag uppdatera mig på nyheterna!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0