Taco Tuesday/Celebrity Spotting:)

Tuesday innebar tuesday Taco. Väl på PB Bar & grill mötte vi upp en del andra svenskar på ett fullsmockat ställe. Tacos med räkor,kyckling, lax eller kött....Aldrig smakat men MUMS!!! Speciellt räkorna var mycket gott och det var inte sista gången vi spendera tisdagskvällen där! Bland alla amerikanare skymtade jag ett blont huvud...är det? Kan det vara? Jomen visst var det så, självaste Bingo Rimer. I sitt blonda hår och stora svarta glasögon kunde man inte ta fel. Bildbevis skulle skaffas och som den diskrete person som jag är smög jag runt baren ett tag... he was nowhere to be found. MUPP.

Så istället för att stanna kvar där gick vi till Gringos i jakt på stans godaste Margaritas. Innan jag ens stigit in på stället förstod jag av allas menande blickar att han var här, Han med stort H. Och nu tänker ni, Mr Right, men då kontrar jag med Han med stort H for the moment...Thats right Mr Bingo. Jag har tagit bild på honom men I dont have the pic, once I do, it´ ll be up here:)
Margaritas blev det, en redigt stor som jag och Erik delade på, det var ju jobb dagen efter:)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0