U gotta love..

US of A ändå. Jag kände för en SPA-dag och gick för att fixa naglarna. För ynka 20 dollar eller 120 kr fyllde de på mina naglar och vips hade jag fina händer igen.

Men det var inte allt. När jag väl satt där kändes mina fötter slitna och fula så en pedikyr var på sin plats och $50 senare hade jag fina händer och fötter. Samtidigt fick jag läsa lite gratis skvallertidningar och dricka en god kaffe från

Efter ett långt samtal med kusselinen tog jag på löparskorna och tog en timmes joggenad på boardwalken i solen. Tänkte bland annat på hur J hade blitt mött av sin pojke på flygplats med en ros och en skylt med hennes namn på, hur sött var inte det? Undrar om det ngnsin kommer bli så för mig?
Dagen avslutades med god pasta blandat med grönsaker och salsasås, lite russin(som just nu är min drog) och Bourne Ultimatum, en av mina favvofilmer.
Imorgon sista arbetsdagen inför den späckade helgen.

Hoppas på att mina tre musketörer snart kan boka sina biljetter, då kommer jag vara den lyckligaste i hela San Diego!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0