I challenge thee!

Antar du utmaningen?

Hittade denna utmaning på Ebba Von Sydows blogg så tänkte du kunde ju vara skoj:)
1) Vad åt du till frukost?

-Vattenmelon, knäckemackor med kalkon.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
- På mig själv av mig själv, oj det var nog den här då!

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- Joanna
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- Den är sådär härligta vackert mörkgrå.
5) När var du arg senast?
-När en person igår tog sig ett möte mitt i flytten- Disrespectful!
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- Spaningen i korridorerna
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- Skitsnacket, utfrysning,bantningshets.
8) Yoga eller löpning?
- Löpning som jag tagit upp på sistone!
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- Spaghetti, stora köttgrejer e inte redigt min grej.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- USweekly,Intouch men jag försöker hålla mig till nätet, det blir ju så dyrt annars:)
11) Favoritkaraktär i deckare?
- Tony i det där engelska programmet, där han kan se vad mördare tänker.
12) Teveprogram du aldrig missar?
- I höst blir det Entourage!
13) Vem är du avundsjuk på?
- Jag är mer avundsjuk på människors olika egenskaper jag inte har än hela människor
14) Din bästa revansch?
- Att jag lever det lvi som jag lever, de trodde kanske inte många om mig förr.
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- Min bästa säger vi är på Markör oc sämsta får N i US och T i France slåss om, värre än dem finns inte!!
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
- Myror eller inälvsmat, det hörs väl varför jag ej kommer prova?
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- Jag undrar ändå inte om Amy winehouse hade varit en galen samtalspartner?
18) Kaffe eller te?
- Kaffe, te vid vissa undantag.
19) Skostorlek?
- 37-38
20) Hur ofta är du på IKEA?
- När man är utomlands är IKEA ett måste, en gg hittills i San D, nästa vecka blir det två!
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- En lgh i Paris och en i NYC, så kan man cruisa fram och tillbaka därmellan. Hade det blivit ngt över? Ifall det blivit det så hade jag bjudit my coolest friends till en av lyorna för a najs weekend!

Ngn som känner för att do the same, hey go ahead!
Utekvällen igår var grymt rolig, goda drinkar(pomegranate martinis) och superbra musik, dansade så att fötterna gjorde ont, i platta skor! Snart blir det frulle, stranden och sen Las Americas- shopping outlet!!

Have a great weekend y´all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0