Späckad helg

Det är en trötter som sitter framför datorn och knappar idag. Helgen var späckad av aktiviteter som idag tog ut sin rätt. Volleybollturneringen slutade mitt lag tvåa i, och med brända axlar tog jag o E oss till Fatburger för att få smaka på en av alla Mcdonalds konkurrenterna

Provade jordgubbsmilshake och chickenburger. Klart godkänt och milkshaken var fenomenal! Men som alla andra hamburgerkedjor glöms den ganska snart bort. Dock är kedjan mer som MAX eftersom hamburgaren görs once u order it.
På kvällen bar det av till en annan stadsdel av San Diego,Kensington. Där blev återigen hamburgare(ännu större), massa god mat och vin. Värsta goda tårtan och mycket prat. Därefter ner till nattklubben BASIC, där vi beställde in tre champagneflaskor till Alex fölsedags ära!

Söndagen spenderades browsande bikinisar men inte hittade jag ngn, men tog mig ändå te stranden för some sun. Sen bar det av att hämta bilen vi lämnat i Kensington och därefter girls nite på Gringos med Margaritas-Mums!

Späckad helg for sure...så idag blir det inte många knop. Sitter hjälplöst och tittar på skithemsidan som vägrar att lägga upp en bild på mej. Fyra personer har nu försökt, ingen lyckas...Då kan det ju inte bara vara jag som gör fel...Eller?:)
Ikväll blir det mingel och föredrag på mexikanska konsulatet.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fan Sanna....du inspirerar till att bara dra iväg på äventyr! Är så avundsjuk och vill också ta mina joggenader på strandpromenaden. Du verkar ha det helt underbart och jag följer dig med stort intresse=) KRAM från molniga Sverige!

2008-07-15 @ 11:24:20
URL: http://detail.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan Sanna....du inspirerar till att bara dra iväg på äventyr! Är så avundsjuk och vill också ta mina joggenader på strandpromenaden. Du verkar ha det helt underbart och jag följer dig med stort intresse=) KRAM från molniga Sverige!

2008-07-15 @ 11:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0