Its just...one of those days...

Det är en sån dag. En sån dag där man vaknade och blev irriterad för att handduken gled ner på golvet istället för att ligga kvar på toalettstolen. Där varje röst runt om en irriterar mig, där sminket känns fel, kläderna inte sitter bra och dagens uppgifter känns meningslösa. Där människor som säger saker men inte menar ett skit av det borde få sig en hård spark in the A¤¤, och där jag borde krypa ner i sängen och försvinna från omvärlden så folket slippet mina gliringar och sura miner.

Men det får bli att jogga av ilskan och irritationen för ikväll är det Taco Tuesday och jag ser redan fram emot shrimp tacos! Har även köpt boken "He is just no that into you" Där män berättar vad de egentligen menar med sina handlingar och ord. Det är sjukt vad mycket jag känner igen från exen och jag är glad att dem alla sitter på en öde ö uppe någonstans vid Grönland och svälter....önsketänkande...men lite roligt hade det varit.

Kom också att tänka på hur folk utnyttjat en in the past. Mina "so called friends" i gymnasiet, min värdmamma i USA, de knäppa fransmännen vi träffa 2004, min knäppa franska chef sommaren 2006 och andra jag ej kan komma på nu men som lurar i de ilskna tankarna.Fy fan för alla idioter som jag låtit stanna kvar i mitt liv timmar för länge. Morr!!! Ja its one of those days när jag är arg för misstag och idioti som jag gjort i mitt 25-åriga liv. Sen att jag gjort tusen asbra grejer, nej det är inte en sån dag då jag tänker på dem sakerna. Normalt har vi en negativ kvart men idag är det en negativ dag. SÅ. DET. SÅ!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

haha ja men de gör inget. Jag har haft en negativ MÅNAD haha. det går över ska du se.annars får du köpa en frappe på starbucks å gotta dig. det skulle jag gjort men här finns ju bara prutt waynes coffeshop.hihihihi

2008-07-23 @ 09:25:59
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag säger som min kloka mamma brukar säga, man blir stark av motgångar! Det är väl alldeles fantastiskt skitbra att du redan varit med om idioter så du lärt dig hur man undviker dem sen! :)



Hihi, hoppas du inte blev ännu mer irriterad över min ohyggligt onödigt positiva ton ;p

2008-07-23 @ 09:50:37
URL: http://jnews.blogg.se/
Postat av: Caroline

Bra att faktiskt låter dig själv ha en sån dag! Tror alldeles för många bara försöker skjuta undan och ignorera känslor som faktiskt behöver få finnas. Tror man mår bättre de övriga dagarna då, faktiskt. När jag har sådana dagar så är det bara att acceptera och låta mig må dåligt. Då kommer jag också må bättre snabbare än om jag eller någon annan försöker muntra upp mig mot min vilja. Behöver man må dåligt eller vara arg så ska man få det. Så enkelt är det! (kanske blev lite flummigt nu, men jag hoppas du fattar vad jag försöker säga=) KRAM!

2008-07-23 @ 13:00:10
URL: http://detail.blogg.se/
Postat av: Caroline

...och försök ignorera att jag har sktivit faktiskt typ fyrahundra gånger i föregående inlägg...=)

2008-07-23 @ 13:01:43
URL: http://detail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0