It has been...

 ...an exciting weekend. Fredagen på kontoret var händelsefull...kanske inte konsulatmässigt men känslomässigt, lets just leave it at that. Fredagkväll spenderades på fred´s(restaurang) med strawberry margaritas och mycket god ceasarsallad. Sen blev det promenad till a house party och lets face it, that is not my cup of tea. Kul att ha gått på ett men kanjag undvika det så gör jag nog det:)

Lördagen blev lite eventful. Satte mig i bilen i min fabolösa klänning( som folk kommenterar hela tiden and I know, its a FAB dress:) och började köra mot target för lite shopping. PIIIIP, bensinlampan lyser. Gotta find a gas station. Im drivin...Im drivin...nowhere do I see a gas station....Börjar få panik, letar febrilt efter telefonen i väskan IN CASE...inser att jag glömt den....Lugna andetag, I will find one......Efter långt om länge ser jag äntligen en bensinmack och susar dit. Kämpar med att få det att fungera men efter att sprungit in tre ggr för att betala med kortet inne i affären ist för i maskinen som vägrar ta mitt kort och kvinnan vägrar ta kortet så gör hon det till slut. CARD DECLINED. Hyperventilerar nu....men ser en ATM som sista utväg. Men eftersom hon ej kunde dra kortet och faktiskt frågar Is it ur card? Vad tror hon att jag ska svara? No I stole it last night..I bankomaten får jag ut pengar, betalar och kan till slut

På kvällen tog vi oss till Aubergine och åt sushi och såg sen hur restaurangen turned into a club. Men det var GETTO club/skank club. Lite väl saftigt även för mig och vi gick vidare till HArd rock. men min mage valde att ej gilla sushin så jag drog mig hem ganska snart.

Idag ska jag ta mig till Borders, Old Navy och världens farligaste ställe. DSW shoes! Billiga galet snygga skor!
Angående personen som asked for another chance, jag har bestämt mig för vad jag ska göra- ABSOLUTELY NOTHING!
Vaknade idag med en motivation not out of this world. Målet jag har för 1a augusti (två veckor) ska bli uppfyllt så idag sätter jag igång på redigt.

Alright it´s time to get going but first,ett litet glädje ämne dagen till ära...Yep she´s back! And lookin all fly!

Tack för kommentarerna, det är så wunderschön när mina blogglösa vänner berätta om vad som händer därhemma, keep it up!! I sooo wanna know whats going on!!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0