Utmaning


Bara för att det är du eme, har jag gjort som du vill!:)

1. Vad gjorde du för fem år sedan?

För fem år sedan...Då var jag i USA, på slutampen av mitt au Pair år, kär ocg galen och trött på familjen jag bodde hos! Men en skoj tid var det!

2. Vilka fem saker finns på att-göra-listan idag?

Eftersom klockan är halv nio har jag gjort alla saker på to do listan såsom handla, skriva blogg, skaffa telefon, uppdatera mig på andras bloggar och köpa våg:)

3. Godis du gillar?

Jamen säg ngt godis jag ej gillar?? Ja lakrits då men annars slinker det mesta ner!

4. Vad skulle du göra om du blev miljardär?

Resa över hela världen, ge bort pengar till behövande, starta ett företag, och bara göra sånt jag tycker är skoj, och köpa sådant som gör mig glad!

5. Städer som du bott i?

Båstad (född)
Little Silver
London
Paris
Aix en Provence
Örebro
Fredericton
San Diego

Hoppas denna fakta gör ngn lyckligare, hahaha


Kommentarer
Postat av: Josiee

Godmorgon:)

2008-07-02 @ 06:12:37
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0