Change of plans..:)

Eftersom det varit is och snö hela jäkla året så tyckte jag det var på tiden att få sätta på mig klackarna i skolan och strut my stuff, man ser ju allti bättre ut i klackar, right? Anywhooo GIVETVIS vaknade jag upp till snöregn och hagel och frysgrader så det var bara snällt att sätta på sig vanliga skor. Dock började morgonen bra med klippning för 10 dollar! Toppklippning för kanppt 60 kr, billigt skulle gula gubbarna i reklamen säga!
Eftersom mitt beslut om att ta kort av italienaren inte uppskattades så har jag lagt om planerna lite. Imorgon ska jag och spanjoren ta oss till nattklubben han brukar hänga på, stjälpa i oss vin och sen sätta igång med att fixa honom och en tjej som spanjoren spanar på! Låter det bättre, ladies? Jag kan ju dock inte garantera något, ni vet när någon är sådär frikkin hot att man blir röd av att bara tänka på honom, då är det svårt:)

Mamma min har skickat en STOR gottepåse som skulle kommit fram idag men det gjorde den inte(Fuckin kanadensisk customs och postservice) och nu blir det inget svenskt gotte under hela påsken. Men jag antar att jag får ta en gottedag nästa vecka istället!

Nu måste jag skriva denna satans uppsats som jag kämpat med hur länge som helst, sen är det franska presentation, franska nyheter och spanska midterm. Tänk om jag hade gotte till detta....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

You go girl! Ska hålla tummarna för att du får dej åtminstone ett snack över en drink :) Sen är det fritt fram att ta kort så alla vi andra också får se hur snygg han e...hihihihi!

2008-03-21 @ 11:19:25
URL: http://lindawiksten.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ja, du måste ta en bild- på ett sätt eller ett annat! hmmm ev. så skrev du detta igår...vilket betyder att du kanske är ute och klubbar nu! Hör av dig när du vaknat!!

2008-03-23 @ 08:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0