Missad chans...

Påskdagen. Sååå helgen blev la inte sådär jättespeciell. I torsdags bestämde jag mig för att stanna hemma och inte gå ut och givtevist träffade några av mina vänner på italian boy och fick även äran att byta några ord med honom. Utgången igår var inte lika trevlig som normalt utan hade inslag av weird behaviour from certain peeps. But its all good. Ingen idé att deppa för det, jag får nog min chans när det väl är dags!

Det var ju menat att det skulle bli en helg av plugg plugg och åter plugg meeeeen istället blev det påskgodis och maraton av entourage! Maj gad vad serien är bra, har typ tittat non-stop och ladies, om ni behöver en helg att bara slappa, DOWNLOAD- finns inget bättre tidsfördriv! Har lyckats avverka Lost, Heroes, Dirt och nu Entourage while here, yes school is veeeeeery tough!!

En sak som gör mig extra glad är dag min lilla spanjor, vad jag har roligt med honom, han är bara sååå cool! Han och jag hänger så mycket att folk börjat undra om det finns mer bakom vår vänskap men no way josé säger jag, Vi bara är så bra ihop:) Det är ju jag som ser till att han får hem flickorna hahaha NOT, det gör han nog själv hehe.

Nu ska jag göra franskaläxa, skriva lite på franska presentation och sen blir det Entourage för hela slanten hela resten av dagen. Det är ju trots allt söndag- a holy day- som spanjoren så fnt sa och då pluggar man ej:)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0