Money makes u look good

Money makes u look good. Så är det bara. Igår var vi på Back 9, stället jag längtat till att gå och musiken ar sjukt bra!!! Tänk er allla er favoritlåtar spelas på rad i rätt ordning, frikkin amazin! Eftersom jag var bra i gasen dansa jag mycket och galet. Italian boy was a no show, men jag bytade några ord med en av hans vänner såå kanske en link där:) Nu går tiden sjukt fort, om bara 13 dagar landar familjen i Montreal och då kommer jag vara där. Spendera en vecka med dem och sen bara tre dagar kvar i Freddy innan vi far till NYC. Jag längtar jättemycke till New York men det finns en sak som gör att jag vill stanna längre här och vänta med NYC. Ni som känner mig väl vet kanske varför(NOT the italian haha) men jag jobbar på det, har ju tre veckor på mig, nästan fyra:) Så det ordnar sig nog...
Alla(eller de flesta) har säkert ngn som de tittar lite extra på, hur de klär sig och så och jag ahr hittat en ny tjej som jag gillar:) Ima not tell y´all fööör då blir det nog en del konstiga tankar! Haha

Kanske blir det utgång ikväll igen eller så blir det filmkväll. Troligast utgång. Min jakt på italienaren har ju ej gått så bra eftersom vi aldrig är på samma ställe förutom i skolan...Maybe baby tonite!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0