Nästa äventyr!

Snart bär det av för nya äventyr. Den 22a april flyger vi söderut, närmare bestämt till NYC där vi ska spendera en vecka, och bland annat fira min 25 års dag! Ska bli himla skoj att komma tillbaka dit och speciellt i april då det kommer vara underbart promenadväder, sitta och käka lunch i Central Park och njuta av staden. Självklart kommer jag sakna Freddy och dess folk som jag träffat här men NYC slår det med hästlängder:)
E & P, vå måste börja planera vad som ska hända efter NYC!!!
Idag om exakt en månad blir jag 25. Hujeda mig. Vad har egentligen hänt sedan man tog studenten? Vart tog tiden vägen? En sak är iaf säker, fy vad mycket roligt jag har haft!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0