Out of pure boredom!

Ännu en natt av non-existing sleeping...Det börjar faktiskt bli tröttsamt hehe. På senaste har jag spenderat en hel del tid på gymmet. Denna gången är den inte för en hunkig kille utan för att det är så underbart skönt att träna! Har lyckats få tillbaka konditionen och orkar lätt springa 20 minuter på treadmillen utan att ligga halvdöd efter. Det är nästan så jag längtar tillbaka till gymmet när jag går därifrån, himla skoj att springa. Och det kommer från en som annars HATAR att springa. På lördag är det ny födelsedag. Både för min far(men jag är för långt bort för att fira den) och för min skönsjungande kanadensiska som blir hela 22 år. Houseparty och sen nattklubb. Ska bli trevligt. Ska även börja plugga på engelskatentan som är om tre veckor. Lika bra att börja i tid, har inte mycket annat att plugga ändå:)
Nu tror jag verkligen våren ger allt för att övervinna vintern. Solen gassar, snön smälter undan och folk klär sig mer lätt och mer casually stylish...borta är uggsen(nåja inte alla men nästan) och mysbyxorna. Halleluja som Kishti skulle säga.
Sååå imorgon har jag en hel ledig dag som jag spendera med att träna, söka praktikplatser....och.....? Tåls att tänka på. Eftersom jag lever på existensminimum för att spara pengar till USA så får det ej kosta något......

Nåväl, skola snart!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

quelle flashig sida du har fixat.

2008-03-27 @ 18:52:21
Postat av: Jenny

Me like ton nya sida^^ Grönt är skönt

2008-03-28 @ 02:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0