Vad vore en höst i Paris...

Igår natt hade jag ännu en av mina, jag kan ej sova nätter och låg och tänkte på hur fantastiskt underbart det hade varit om jag fick göra min praktik i Paris. Tänk er sensommaren i september, sommarklänning, frappucinos, högklackat och själva Paris. Nä tusan det kan inte bli bättre, jag bara måste få vara där i höst. Kommer bli sååå besviken om jag inte får det. Det skulle vara om jag fick en plats i NYC... då klarar jag mig!

Uppsats är inlämnad, franska föredrag och franska nyheter är avklarat, bara spanska provet kvar om en timme. Det har varit en sämre dag och inte blev det bättre av att hissarna "lagas" och är tillfälligt avstängda. Vi på sjunde våningen är ej glada...dock kanske det är bra för en del i huset som kanske skulle kunn tappa ett eller två kilo ov de 300 de bär på...

Inget godis från Sverige idag heller, jag lovar er att tullmänniskorna sitter och gottar på mitt gotte i denna stund, M-F säger jag bara...

Nu ska vi käka dinner och sen espanol por todos!

CIao

Ps- Grävde fram en redig goding idag, en hockey kille som är sådär fint snygg att flukta på...när inte italian boy is around u know:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0