Ärlig

Alla som känner mig vet att jag haft det lite knivigt med att hitta bra killar. Det har varit den ena skitstöveln efter den andra. Det beror säkerligen på saker jag gjort men framförallt på vilka dessa killarna är. En vis flicka sa att vara singel och komma från en bakgrund med dåliga förhållande gör att man är än mer sårbar som singel. VIlket kanske kan förklara varför mitt singlehood blivit så påtagligt för mig själv de senaste månaderna. När man ser "bra" förhållanden runt om sig inser man kanske vad det är man söker och vad man borde ha haft istället för det man hade.... Jag insåg också idag att en kille i min närhet har varit sjukt respektlös mot mig, vilket jag egentligen inte insåg förrän jag sa det högt till min kusselin. betyder det då att jag inte förstår hur man ska bli behandlad? Jag behandlar ju människor med respekt och tillgivenhet, varför ska jag inte få det tillbaka?
Frågan är också varför man inte kan släppa taget om en person som varit respektlös och rent av elak och sen kasta ut en annan för att ha gjort samma sak. En lobotomi är precis vad jag behöver, sign me up for one!

Har sökt två jobb idag, inte så bra men det finns minsann inte så många bra jobb ska jag säga er. Får leta vidare imorgon. Snart är det hemgång och gym som gäller. Sen ska jag sätta mig ner i lugn och ro och ta some very important decisions.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0