Back as an active blogger!

Så var föräldrarveckan över. Det har varit underbart najs, verrrrry verrrrry najs fågelbajs as we say:) Vi har sightsat i San D och LA. Vi har varit på Zoo och sett mitt nuvarande favoritdjur-pandan! Sötare kan de ej bli. Suttit i bilkö och förundrats över hur jäkla många bilar det finns i detta land. Fikat och käkat frukostar och middagar på restauranger. Blit förkylda och sovit för lite. Det har varit över 40 grader och varmare än ngnsin i slutet av augusti än ngnsin i San Diego. En sak är säker. Jag tycker inte om för mycket värme. Jag vill ha variation och tänker i fortsättningen bo där det finns det som vi kallar årstider. Har visat Konsulatet och allt som varit viktigt för lilla moi i San D, en av de många tingen var ju E, om man nu kan kalla han för ett ting:) Men problemet med att bror min ej är med, då min kära pappa ska beställa tre kaffe istället för fyra...uttalet blir - Can I get free coffees? Och svaret- No sir, the coffee is not free.... Hade H varit med hade d varit lättare:)

Imorn är det den fjärde oktober, ny start på sista delen av tiden i San D. Ska börja simma med S imorgon, ska bli kul att komma igång med simningen igen. Planerat för oktober:
- Filmfestival
- Six Flags
- Fotbollsmatch med David Beckham himself!
- Las Vegas
- Nytt träningsschema!

Det har diskuterats hejvilt med mina föräldrar, vilka jag får gifta mig med, vilka som är off the list, vad jag ska göra arbetsmässigt i framtiden och dylikt.
Tro det eller ej men kändisar har blivit mindre intressant. Det är inte lika roligt längre. Jag insåg att jag har äntligen kommit till den mest kändistäta staden/staten i världen och tycker inte om det, not one bit. Jag SKA dock se en världskändis innan  jag åker hem, om jag så ska campa utanför ngns hus:) THEN, Im over it.
Anywhoooo, Im back in the bloguniverse, excited about the future three months! Håll i hatten, nu åker vi!

CIao

Kommentarer
Postat av: emelie

Hallå

Michael Bolton kommer till Malmö i november. Nu önskar du att du va i sverige. erkänn.MOHAHAHA

2008-10-06 @ 10:01:17
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Korven

Just nu i min blogg: Päls, rätt eller fel?

2008-10-06 @ 17:17:25
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0