Bloggiloggar

Äntligen får jag tid för min kära blogg=) Efter mötet i förmiddags blev det hektiskt ett tag med massa promotion flr film festivalen, talskrivande och inplanering av kommande event. Det snackades även politik och jag får mer och mer insight hur det går till i det amerikanska valet. Tydligen finns det inga sätt att hindra folk från att rösta flera gånger, då man inte ska visa id när man går och röstar. Det är ju oppression as they say så nej ingen legitimation. Därför finns det människor som röstar 5000 gånger och hoppas på att det inte blir upptäckta. Mickey Mouse var en av dem som röstat ett flertal gånger i flera stater. Han är minsann en liten fuskis den=)

Igår var det tillbaka till dansen och eftersom jag var nygammal så sa dansläraren- U! U know the steps, get in the front! Och en tomatröd(kanske åt cherry-hållet, kan inte definiera färgen då jag inte kunde med och titta mig själv i spegeln när detta hände) Sanna gick fram och sade lite skojsamt Ok everybody, look at me;)...vilket de ju gjorde och kom med frågor och hade sig haha. Ja det kanske var danslärare jag skulle blitt=)

På lördag är det Halloween fest och Sanna ska vara Marilyn Monroe! Har ju håret, läppstiftet, skorna, klänningen saknas bara. Lätt och bra! Förra året var det ju den här out-fiten:


Nu ska jag skriva vidare på mitt tal inför nästa filmvisning,jag VET att det är bra att öva mig men tycker ändå det är nervööööööst...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Mikaela

coolt när dansläraren säger åt en att gå längst fram och visa stegen! ;)

2008-10-22 @ 00:03:04
URL: http://petitemikaela.blogg.se/
Postat av: emelie

hehe vad e d för dans du går på? strippdansen? de finns typ inga bra dansklasser här. bugg, folkdans och hiphop för 5åringar. mohahaha

2008-10-22 @ 07:32:11
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Monroe-klänningen finns på Pink på Garnet!

2008-10-22 @ 18:39:15
Postat av: Anonym

Monroe-klänningen finns på Pink på Garnet!

2008-10-22 @ 18:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0