Deprimerande resultat

Det var ju själve greven den....jag får bara nej-svar på mina ansökningar. Mongon skulle jag vilja säga tillbaka men jag låter nog bli. Men jag ger inte upp så lätt. Jag ska mope around nu fram till tre och sen på måndag tar vi nya tag och söker än fler jobb, man är ju inte den som är den=) Om bara några minuter ska vi gå och käla lunch, indiskt idag, spännande. Har bara ätit en bunny chow i mitt liv, i NYC och så värst gott var det la inte...

Imorse kom jag upp och tränade och sprang non stop för 30 minuter, japp jag var mäkta stolt. I eftermiddag ska jag göra naglarna,simma och sen blir det nog utgång ikväll. Ihelgen vankas det SeaWorld och skjuta med pickadoll på shooting range. Spännande.

See ya!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag läser din blogg hela tiden så det känns knappt som du har varit borta alls särskilt länge. Men jag insåg att jag har varit dålig på att lämna kommentarer på sista tiden...



MEN VET DU! Du kommer nog att få ett jobb ska du se, vem vill inte ha fabulous-Sanna liksom!??! Vilken arbetsplats som helst skulle bli bättre om du kom dit med dina planerings skills och lite gammal hederlig jävlar anamma! Så det så!

2008-10-17 @ 23:08:04
URL: http://konservburk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0