Its a manic monday!

Hey Y´all!
Måndag morgon och alla på kontoret ser mer eller mindre lika trötta ut. Dock har jag sovit fantastiskt gott men är ändå sjukt trötter. Inte ens godaste kaffet i stan kunde pigga upp.
Sitter och letar hotell i Vegas, dit vi ska om tre veckor!!!! Exciting! Sen kollar jag hotell till helgen i november då jag också ska bort=) Sen blir det inga fler resor för lilla mig då plånkan ekar tom. Det blir ju långresa med hela gänget som kommer den 16nde december! Häromdagen kändes det som om jag skulle åka hem, veckorna kändes korta och få men idag insåg jag att jag har nästan 3 månader kvar så helt klart inte så lite tid kvar!
Nu ska jag leta upp LA Lakers biljetter!

Hittade en bild på vad man får när mixar till det- CUTEST ever


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0