Jobb,jobb,jobb,jobb!

Idag har jag sökt 31 jobb. 6 seriöst och resten var att man kunde pricka i en lista på liknande jobb och skicka samma CV så det gjorde jag. Men de andra 6 jobben är några som jag verkligen skulle vilja ha. I Stockholm och NYC var dessa jobb. Jag har anmält mig till nya danslektioner starting october 20th, börjat simma(wunderlicious!) och börjat planera in saker varje helg framöver. Här är vi grymt effektiva.
På söndag ska jag hålla tal. På filmfestivalen ska någon tala om regissören och som den informatör jag är så får jag ta tag i det. SItter och klurar på hur det ska bli, men det blir säkert bra!
Ska även fixa flyers vi kan dela ut på söndag inför nästa filmvisning den 2e oktober. Full rulle! Det är elva veckor kvar i San Diego så man måste profitera som vi säger i France!

Jag har fyra jobb till i NYC som jag ska söka och sen ska jag fokusera på Paris imorgon.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0