Maniac

Jag blir galen. Går och funderar på två saker hela tiden och den ena kan jag inte diskutera eller få feed back på med någon endaste människa jag känner. Det är bara jag som kan ta beslut om detta och det spelar ingen roll om någon skulle vilja hjälpa mig komma fram till en solution- det är bara jag tyvärr. Oh well, Det löser sig. Det gör det alltid, right Timbuk!? Den andra saken har jag skrivit ett långt mail till E om, ja E du får det tunga ansvaret att ta hand om mitt ena problem hehe.

Det är jobbigt att söka jobb. Nu har jag hittat lite jobb i Paris också som jag ska söka imorgon. Men det är psykiskt ansträngande. Därför tycker jag att jag är VÄRD att ligga ute vid poolen med en iskaffe (made by Erik) och sola. Dte är värmebölja här och över 100 grader(38 celsius).

Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0