Pank men happy as ever!

Imorse hade jag fått mail. Som har att göra med filmfestivalen. EXCITING. Går det igenom ska jag reveal all but for now, my lips are sealed! Hemsidan är på sluttampen att bli färdig, B har gjort ett asbra jobb, FANKS! Har troligen fått in en artikel i en tidning här i USA och skriver för fullt på talet inför nästa söndag. Kommer jag bli en bra informatör/kommunikatör eller, Hell yeah, baby!
Studsade ur sängen vid sex idag, tvättade, tränade och humöret har varit på topp since then. Life is soooo good, jag tror minsann inte jag har ett endaste bekymmer just nu. Well, jo det har jag ju. Det faktum att dollarn skjutit i höjden och istället för att betala $550=3300kr så betalar jag nu istället $550=4400!!! GAD, då har jag 1200 pjucks över att slösa på mat,kläder,nöjen och resor. DVS nada,zip,niente,rien! Får la sätta mig ner och göra budget för de två månaderna kvar här. Gör ju inget om man är pank vid hemkomst hehe, då väntar ju de OBEFINTLIGA jobben och a-kassa(jag dör hellre än går på a-kassa FYI) Det är iaf sluss på tidningar, äta ute,starbuckskaffe(AMPM är way better anyways) och pedikyrer, naglarna måste jag bara göra=) Vad mer kan man dra in på, som man egentligen inte behöver?

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

men hallå. så länge du har råd å göra NAGLARNA är det ingen panik in the system.haha de är när man inte har råd med MAT som man kan anse sig vara pank. MOAHAHA

2008-10-24 @ 07:44:15
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fast naglar TAR mig råd till, annars kan jag inte representera konsulatet på rätt sätt...hmmm kanske att dem skulle kunna betala för naglarna...hehe

2008-10-24 @ 20:31:38
Postat av: Marresmamma

Skrattar åt inläggen ovan... naglar!!! Vem fan har råd att göra sånt??? Dom blir endå bara förstörda av alla disk, blöjbytande och skrubbande av matfläckiga golv... Luxury, Sanna!

2008-10-24 @ 22:39:10
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Sanna

Jag som singel kan unna mig jue=) Jag måste ju få unna mig ngt när jag inte har en make att mysa med, elelr två barn som skänker glädje=)

2008-10-25 @ 01:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0