Recruter!

I gryningen(nåja typ) var inne på jobbet för att haffa referenser till våra kära praktikantansökande i Svea Rike. Efter de samtalen valde vi våra nya efterträdare och ringde upp för att meddela de glada nyheterna. Vi ringde även de två som inte fick platserna och det var ju såklart inte lika roligt. Men nu kan jag lägga rekrytering på min CV, sweet. När Erik lämnade jobbet för golf vid lunch satte jag igång med min loggdagbok och min praktikrapport för kursen jag läser. Skrev nästan allt färdigt och kan nu kryssa bort det från min lista. Tyvärr är listan lång...



Coola Beyonce släpper ny skiva 18 november, Me längtar! Så cool så=) En timme kvar på jobbet,ska jobba på praktikantrapprten som ska skickas till dem snart. 10 veckor kvar av praktiken- hujeda mig vad tiden gårr fort!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0