Saknar

Jag har en saknardag idag. Jag saknar mina vänner hemma,promenaderna i Örebro, simmandet, mitt rum i Öret, mitt galna liv i Paris,lägenheterna jag bott i i France. Jag saknar Båstad och dess glans, jag saknar New York med alla tillhörigheter, jag saknar lösgodiset, fiskbullarna, u name it- I miss it. Det blir ju så ibland. Tror det började igårkväll när jag gick igenom alla åren i mitt huvud- från att jag åkte till USA för första gången till nu. Det är mycket under dessa år jag skulle vilja bunta ihop och ta med mig till en plats där jag kan få ha alla dessa saker, problemet är väl hur jag ska hitta en obebodd plats där NYC och Paris får plats:) Men tanken är fin=)

Sammanlagt har jag nu sökt runt 40 jobb varav 11 av dem är riktigt seriösa jobb som jag vill ha. Har fått iväg några till Paris, än fler till Gbg och Sthlm....än så länge drar jag mig för att söka jobb i Umeå och dylika ställen för i ärlighetens namn- JAG.VLL.INTE.BO.HÖGRE.ÄN.STHLM. Jag känner mig som om jag är utanför världen och eftersom jag planerar att göra weekend resor mest hela tiden i framtiden ska det inte ta fem timmar (typ) innan jag lämnat Sveriges gränser,u know what I mean?

Som sagt, jag saknar....


Ciao

Ps- no Anette, it is definelty NOT U, thank god=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig också.

2008-10-14 @ 08:52:28
URL: http://micela.blogg.se/
Postat av: Jenny

Missing you too my little buttercake! The downside med runt flygandet i världen är ju att man inte får ha sina vänner runt sig, alls... Men en dag, en dag ska vi se till att alla åtmistonde bo i samma land! Och då jäklar slår vi ihop oss med alla våra nya erfarenheter och tillsammans blir vi en stark united front! ;) hahaa :)

2008-10-15 @ 23:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0