Seaworld!

Idag har varit en av mina bästa dagar här i San Diego. Från 12 till 8 spenderade jag och S vår tid på Seaworld med sjölejon, späckhuggare, delfiner och vattenattraktioner. Jag var dyngsur efter den andra åkturen men vad gjorde det, it was fun! Jag såg även en kändis, TYRESE! Det du, Emme, snygg som fan var han! Kvällen avslutades med Shamu- hela Seaworlds alsklingsdjur. Love it!
 Helgen  har hittills varit supermysig och imorgon ska vi åka till en shooting range och skjuta med pickadoller. Sen blir det Walmart/Target med S.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Marresmamma

Du lever ett coolt liv du, lilla Sanna!

2008-10-19 @ 12:54:42
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0