Update on the weekend!

Hallåja! Det har varit en ganska fullspäckad helg och jag har inte haft det minsta lust att bloggilogga, but here we go! I fredags lade jag om planerna och följde med några svenskar på en fest som var trevlig och efter två glas(!!) vodka snurrade det rejält och jag var hemma redan vid halv ett. Dagen efter spenderade jag och S på Carlsbad Outlet där jag hittade en fin klocka på Guess. Därefter bar det av till Outback Steakhouse och vidare till nattklubben the Ivy. Skoj att få dansa men sjukt dåligt utbud på killar:( Finanskrisen har drabbat amerikanarna hårdare än vad man trott och bara de smarta(snygga), ekonomiskt tänkande killarna stannar hemma hehe.
Igår höll vi första film festivalen. Drygt 40 personer dök upp och jag höll mitt lilla tal om Lasse Hallström. Det gick mycket bra, jag börjar bli mer och mer van vid att stå där framme, känns bra inför framtida jobb!

Sen bara MÅSTE ni ladda hem Beyonces senaste två låtar " If I were a boy" och "Single ladies"! Sjukt bra låtar! Även Akons nya "Right now" och "I'm so paid"! Min helgmusik kan jag ju få lov att berätta.

Oh and, jag har nog "förlorat" två vänner denna veckan. Ingen aning varför men när jag skriver/ringer/messar personerna så får jag inget svar alls. Tråkigt men what am I to do?

Idag är det Columbus Day, typ halva USA håller helgdag men jag och Erik kämpar tappert vidare här på Konsulatet!
I eftermiddag ska vi sticka och shoppa lite, why save money:)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Marresmamma

Det kan ju inte vara mig du menar för jag skulle svara på sekunden om du messade!

2008-10-13 @ 19:14:13
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0