Hallowwwwweeeeeners!

Happppppppy Halloweeeeeeeeeeeeeeeen y 'all!
Sista dagen i oktober, två månader kvar av året och hela USA är utklädda mumsandes på godis. Idag finns det ingen ursäkt att INTE äta godis. Dock har jag en, jag föråt mig förra fredagen...
Idag blir det kort dag på kontoret. Förre konsulen bjuder ut oss praktikanter på finlunch på en lite finare restaurang och efter den är det hemåt vandra, både för den ena och den andra=) Det blir en ny Halloweenfest ikväll så Marilyn-stassen ska på igen. Har tyvärr inte råd med en ny out fit....Funderade ett tag på att göra mig som en död Marilyn, skulle ju kunna funka det med hehe. Igår såg jag Notebook med S, vilken mysig film ändå, så galet underbar kärlek! Men den ger farliga tankar på att den första kärleken är det bästa och att den inte glöms bort så lätt....
Moving on...på söndag håller jag helt själv sista film festivalen. Jag kommer rigga upp filmen, hålla talet, samla in donations och sen avsluta jippot. Utan någon annans hjälp- All the event planners of the world- Im coming for your jobs!=)
Again,
HAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPPPPYYYYYYYYYYYYYYYYY HALLLLLLLLOWEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Lycka till på söndag gumman! Du är jättesnygg i Marilyn-klänningne så finns absolut ingen anledning att byta =)



Kram

2008-11-01 @ 01:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0