I lördags ...


I lördags fick jag så äntligen känna av regnet på riktigt. När vi tog oss till restaurangen på lördagskvällen öppnade sig himlen. Helt fel tillfälle eftersom hår och kläder inte var skyddade men ändå var det trevligt att se det=)
Föräldrar hemma och jetlaggade och livet och vardagen fortsätter i San D. Imorse låg det många grejer som skulle fixas ASAP så hela förmiddagen har jag suttit upptagen med allt inför filmfestivalen på söndag, bara en sak kvar. När något måste bli färdigt, ja då jäklar är jag effektiv!
Satt precis och räknade ut att det är 11 helger innan jul kvar, inte mycket precis...MEN enough tid att göra de saker jag vill göra! Sitter med kalendern i högsta högsta hugg och planerar Vegas, Seaworld och klurar på fler saker.

SIx Flags rollercoasters igår var crazy!! Två av dem jag åkte var jag allvarligt skraj! Den ena åkte man baklänges upp och sen flippade dem över en och man föll som fritt fall rakt ner och sen i loopar, var skiträdd! Den andra var superman, man sattes i en position som om man flyger och när vi åkte uppåt kändes det som om man hängde fritt ovanför marken, öppnade inte ögonen en gång under den riden, fy sjuttsingen! Men de andra var roliga och jag får la klappa mig på axeln att jag var modig(läs dumdristig). Nåväl det också gjort att bocka av på listan!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Freddan

Hej Sweet.



Fotboll...Beckham...får man komma? Guuu så kul. Me want!! Härlig regnbild. Du har blivit kung på hemsidor nu=) Här har det oxå regnat idag men annars är det fortfarande fint. Ljumna kvällar, nice. Ta hand om dig! Kraaam

2008-10-07 @ 16:18:31
Postat av: Jenny

Låter super skoj!!

2008-10-13 @ 10:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0