Fortkörning- I think NOT!

IGEN försov vi oss imorse och det var kanske därför jag brassade på lite extra på vägen till jobbet. I en kurva säger Erik- AKTA polsen står där. Polisen siktar med sin fartkamera, hoppar sedan på motocykeln och kör efter oss. Tror vi. Med hjärtat i halsgropen och med tankarna på "registration-form" som vi inte har än och med böterna redan utskrivna saktar jag ner för att invänta domen....Men ser hur han tar en annan bil istället!!! LYCKA! Fredagen är inte förstörd!

Jag ser himla mycket fram emot min eftermiddag. Det blir gym,IKEA,La Jolla och shopping! Kanske om jag känner för det slinker jag in för en bio-session, I do what I want as I am free as a bird, bbbbbbbird bird bird bird bird bbbbbbird(för er som sett nya family guy-avsnittet=). Nu ska jag avsluta denna filmfestivals-grejset, skriva talet på små lappar, maila flygbiljett till mor och sen blir det lunch på Thai placet- SWEET!

Have a great weekend y' all!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har nog missat en del- vad är det för tal?

2008-10-13 @ 10:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0