Im doing goooooooooood!


Me hållandes ett tal, Oh yeah! I did gooood=) Vaknade upp med en riktigt glad min, jag ska börja mitt ännu mer positiva liv idag tänkte jag=) Jag och E diskuterade mitt jag-läser-in-mer-i-saker-än-vad-jag-borde-göra-sätt och kom fram till att det skadar bara mig och ingen annan. Jag tror att folk alltid har en bakomliggande tanke med vad de säger, eller ifall de inte svarar inom en dag på mina förfrågningar eller dylikt. Tror jag måste dämpa det där men hur gör man nu det då? Som kille menar E att han tar det exakt för vad det står, och inget annat. Måste börja öva på det.
Idag har jag fått hemsidans alla detaljer klara, snart är det premiär!! Ansökningarna till praktikplatserna är få så vi får förlänga deadlinen, de andra här förstår inte redigt varför folk inte vill komma hit, mina och Eriks teorier var inte välkomna haha men vi som studenter vet nog bättre, eller hur hehe. Annars är lanseringen för nästa film festival igång, den 2e november går den av stapeln och vi promotar allt vi kan. Ska även försöka få ngn form av extra om beck filmen, kanske kan få Persbrandt att skicka ett videomeddelande? Im on it! Jag fick ju tag på Ulf Lundell till pappas 50-års kalas så why not!
Nu blir det uppdatering av Swedish Center!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud vad modigt av dig att hålla tal sådär! Du borde känna dig otroligt stolt! :) Kramar

2008-10-14 @ 21:28:28
URL: http://petitemikaela.blogg.se/
Postat av: Jenny

Wohoo, how stolt man blir! Vad modigt! Kul att det gick så bra!

2008-10-15 @ 23:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0