9/10

Har precis gjort färdigt matlådorna för morgondagen. E och jag äter grönsaker och fisk eller kyckling varje dag. Kan tyckas tråkigt men det är nyttigt och faktiskt med såserna vi hittat mycket gott. Nu har vi ju börjat med lunch en gång i veckan på restaurang med några vänner så då bryter vi matlådevanan och go wild and crazy:) Det har verkligen blivit vardag här i San Diego. Det känns som hemma och man kan snart säga att vi gjort halva tiden här. Tiden går sjukt fort. Om två veckor kommer päronen och då blir det lite ledigt, lite utflykter och dylikt.
Har lite planer för helgen men ofta planerar jag (y´all know me=) och sen ångrar jag mig så nu håller jag det för mig själv och berättar efteråt vad jag gjort:)

Imorgon är det 9/11, vi får se om det märks av något- it has been 7 years...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0