Blandad kompott

Det finns en sak som gör mig så jäkla frustrerad och ledsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det äter upp mig inifrån och det finns nog inget man kan göra de dagar jag känner sådär. Jag fick en kram av E innan och det gjorde det såklart lite bättre men inte helt, vilket inte går. Dessa dagar får jag bara stå ut med att jag är jag och fösöka fokusera på andra saker, som jobbet, serier jag måste se=), och vänners bekymmer, allt för att komma bort från mina egna knasiga tankar. Grejen är den att detta är inget jag vill prata om, det är ju min grej men bloggen är la lite till för att skriva av sig så då måste jag få skriva detta utan att berätta vad eller hur? Life is what it is.

Tjejmiddagen igårkväll var extremt trevlig! Vi lagade alla mat ihop(även Sanna var högst verksam bland kastrullerna,känner "mat-jennys"  inspiration och tro och hopp om sin kusin flöda så jag gav mig på det jag med) och vi fick ihop en god pastarätt med grönsaker och pesto. Tre flaskor vin sänkte vi och massa snack om det motsatta könet(as always) flödade. Igen, extremt trevlig, vi borde nästan köra detta varje vecka=)

Sitter och skriver artiklar, två av samma slag men en på svenska och en på engelska. Jag anser mig vara rätt säker på engelskan men ändå så känner jag skillnaden av hur bra jag kan uttrycka mig på mit hederliga modersmål jämfört med engelskan, krävs att jag step it up a notch I think!

Nu,lunch!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad bra att man inspirerar in da kitchen! Hörru, vad är det som händer- why so blue?

2008-09-25 @ 23:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0