Busy bee with anger issues!

Sliding doors...Kommentarerna ni gav i senaste inlägget fick mig att fundera. Jag ska nog ändå fokusera på mina favvostäder i främsta hand och sen se vart jag hamnar, ifall det är så att vi går mot samma öde men kan påverka vägen dit lite grann så ska jag utöva påverkan av allra högsta grad:)
Erik säger att jag har anger issues, Benne att jag har kommunikationssvårigheter. Minsann inte lätt att vara Sanna alla gånger men jag lär mig varenda eviga minut mer och mer om mig själv och det kanske inte alltid är så kul alla gånger men definitivt lärorikt!

Helt plötsligt har jag massa att göra på konsulatet, igår hann jag inte kolla bloggar eller FB, what the hell(tänk manuels sätt att säga det:), men skoj som tusan är det. Protokoll, filmfestival, möten, hemsida, lovin it!

För sex år sedan blev jag ju typ kär i en muskelknutte, då var det jättensyggt med så mycke muskler och att han stod och kämpade med vikterna på gymmet vareviga kväll. Igår kväll när jag sprang min timme på löpbandet, hmmm not so much anymore. Jag tycker inte det är coolt längre att ha muskler upp över öronen och stå där och lyfta och lyfta, vidare snyggt är det inte heller, lagom är bäst har jag kommit fram till. Tänk vad man ändrar åsikt genom åren:)

Nu ska jag och Erik knåpa ihop en annons efter nya praktikanter för vårterminen 2009, anybody wanna go to San D??

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0